Min dag

Har hunnit med mycket idag. Hade bara två lektioner med 3 timmars hål i mellan så vi åkte till Annika och solade mmh. Efter skolan jäste jag och Annika i kvällssolen hos mig och pratade framtid, också mmh. Jag hann plugga någon halvtimma, sen tappade jag koncentrationen (det måste vara vädret) och gick på en runda då jag handlade asgod mat påvägen hem. Gjorde en magisk sallad med gurka, sallad, lök, avokado, fetaost, citronpeppar, vattenmelon och valnötter. Vill spola tillbaka tiden till innan jag åh den haha.
 
Nu ska jag packa inför morgondagen då vi direkt efterskolan åker till en Toves sommarstuga på öland där vi ska fira valborg med alla vi älskar, kommer bli asnajs.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0