Tack

Så mycket känslor i den här bilden. Snart är min fina klass lika mycket för mig som min högstadieklass, inte mycket. Men jag vill tacka för allt ändå. Tack för pressen, pushet och hjälpen med plugget i och utanför klassrummet. Tack för att ingen suckade (högt) när jag ställde alla mina många frågor. Tack för alla vänner jag har fått för livet. Tack för att min gymnasietid var allt jag hade kunnat önska fast ännu mer. För alla jävla skratt och tårar och fester och fysikprov och sena kvällar på resurscentrum och torra bullar på kårmötet och den nervösa sökningen till BH-sektionen i ettan och cheertruppens hårda slit och många frågor och tack för maten, god och gratis, tack mina lärare, de som genuint brytt sig om mitt betyg och även de pushat mig när allt inte är felfritt, tack er som även gett mig beröm och taggat mig på ett personligt sätt. Tack Lars Kaggskolan och alla människor i den för den har gett mig tre år av glödande livsglädje.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0