Hur man hittar en riktigt billig resa

Fick en fråga här om hur jag lyckades hitta en så billig resa, och även de jag har berättat för har blivit nyfikna på hur det ens var möjligt. 1. Gå in på Reseguiden 2. Klicka på sista minuten 3. Välj vart ni vill åka ifrån eller "Alla avreseorter" 4. Välj vilket land och vilken stad eller endast land eller "Hela världen" 5. Välj ungefär vilken tid ni vill åka 6. När du sedan tryckt på hitta resa och olika alternativ kommer upp väljer du att sortera efter lägsta pris. Så gjorde jag och scrollade tills jag hittade något som nappade, så glad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-07-28 @ 20:35:44 - http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0