Emmaboda

Har varit ifrån dator och bekvämlighet i snart en vecka så måste säga att det är jävligt skönt att vara tillbaka i stugan på öland. Ikväll jobbar jag på Ebbas och sen forsätter det på sinus hela veckan. På onsdag har Sinus bokat moneybrother och på fredag är det Full moon party där! Skitkul att jobba på sånn event då mycket folk kommer. Sedan är det precis som förra året Sinusgala på söndag. Stor middag förfest och sista utgången på strand, kommer bli roligt kan jag lova.
 
Lycklig som fan att jag hann med Emmaboda även i år, och det överträffade mina förväntingar i år igen. Älskar festival mer än allt annat nöje. Maskinen sparkade mig rakt i magen igen, på ett bra sätt.
 
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

ååååh!! hade så gärna velat varit däääääääär!

2015-07-26 @ 15:00:03 - http://fettmedfoto.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0