Frågor och svar

Har fått några enskilda frågor som jag tänkte svara på innan jag somnar. I vilket program redigerar du dina videos? :) undrar Anonym. Jag använder mig av iMovie som finns i alla Macdatorer. Det är ganska enkelt när man kommit in i det och det finns inte så många komplicerade funktioner men det passar för mig!
 
Vilka ögonskuggor/eyeliner är det du använder? Skulle bli jätteglad om du svarade! :) super fint förresten. Undrar Anonym
Tack vad glad jag blir! Den skimriga ögonskuggan jag använder är Old Gold från Make Up Store och den mörkare kommer ifrån en ASBRA palett från Kanebo som finns här, lite jävla dyrt dock. Eyelinern är en vanlig dipliner från H&M.
 
Hejsan! När ska ni åka och varifrån åker ni? Ha det så kul :D Undrar en till anonym.
Lite smådumt att svara exakta datum när det är anonymt, men vi kommer att åka på påsklovet ifrån Göteborg, så vi hinner med en kväll i Sverigest härligaste stad också! Tack det ska vi! 
 
Vad och vart dansar du Fanny?:) Undrar anonym.
Jag dansar street dance på dansinstitutet i Kalmar, MEN har knappt hunnit med det alls denna terminen. Det gör mig fett ledsen att jag missar så många lektioner pga allt plugg hela tiden, så nu lär de ju ha hunnit lära sig en helt ny koreografi där borta..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0