Var lite tacksam då

 
 De enda två bilderna från idag, precis innan skolan och påväg hem från skolan. När jag såg dem slog det mig hur mycket tid vi egentligen spenderar i skolan, det är liksom en tredjedel av dagen! Plötsligt vaknade jag typ till och blev sjukt jävla tacksam för hur kul jag har det om dagarna trots att jag som sagt är i skolan!
 
Jag är tacksam för min klass, mina älskade vänner (tur att de är asroliga också). Dessutom var svenska lektionen idag som otroligt mysig med vår roliga men kloka svenskalärare som är lite speciell. Tack mattanterna för gratis mat, god mat. Soffan i kåren där vi kollar serier. Bästa måste ändå vara våra sektioner som alltid har mycket (mest fester men ändå) i planeringen. Något som jag däremot tar för givet är att jag ens får gå i skolan, och att jag dessutom får betalt för det. I vissa länder har en (stor) del inte ens råd med att börja förskolan. Därför kan jag inte sluta störa mig på folk som säger att de hatar skolan, visst det kan vara jobbigt ibland, och då menar jag jävligt jobbigt, men man hatar inte skolan.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0