Sommarens planer

Ja sommaren är typ allt jag tänker på just nu, och jag har så mycket kul planerat!!!!!!!!!!! Först har vi bal och student, som om inte det vore nog typ. Sedan har jag och Alva planerat att åka till Barcelona dagen efter studenten och stanna i några dagar. Har aldrig varit där förut men har drömt om det skitlänge. Storstad, stränder, värme, shopping och uteliv!! Kan inte begära mer faktiskt.
 
 
Vi har tänkt komma hem innan midsommar då jag troligen kommer behövas på restaurangen i Köpingsvik. Sedan är det dags att börja packa och planera inför Bråvalla som är runt hörnet, kan inte fatta att vi ska tillbaka!! Efter fem dagars festival kommer jag hem lagom till min jobbstart som är 1 juli. 
 
 
Snart efter kommer Alexander, Maria och Annika hem. Wow. Längtar så mycket, kan inte ens beskriva det. Förhoppningsvis hänger de mycket i min stuga heheh för jag kommer bo där på öland under tiden jag jobbar. Ser förövrigt jättemycket fram emot säsongen på Sinus med alla härliga människor och event, längtar på riktigt till att jobba där.
 
 
Sedan har jag tagit ledigt under Emmabodafestivalen vilket jag också är exremt taggad på, det var ju så jävla nice förra året.
 
Sedan fortsätter jag att jobba till och med den 8 aug. Då tänkte jag Tu, Irma och Sara göra om Köpenhamnsresan, fast vi är lite sugna på andra destinationer... kanske båstad... Efter det har farfar bokat upp alla sina barnbarn mellan 13-15 augusti då vi ska fira hans födelsedag. Har absolut ingen aning om vad han har planerat för oss alla dock... Efter det måste jag åka till Grekland. Vill det typ mer än allt. Då kanske man tänker men aah... har jag verkligen pengar till det...? Nej självklart inte med alt det andra jag har planerat, men pengar det löser sig. Det löser sig. När man väl har bokat så har man ju inget val längre heller heheheh :DDD
 
JAg har inget val tyvärr måste jag åka ;)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0