Jobb

Nyss hemkommen från mitt första pass på mitt nya jobb, restaurang & cafe Ebbas i Borgholm! Ska kombinera det med Sinus för att få så många timmar som möjligt! Riktigt kul med ny miljö, nya utmaningar och nya människor att jobba med. Idag var superkul och trots det längtar jag redan till passet på Sinus imorgon, så tror det kommer bli helt perfekt att ha två jobb som kompletterar varandra med deras olikheter. Bästa med att jobba mycket är att man inte hinner spendera några pengar eller äta på Max. Det är typ det jag först gör på min lediga tid haha. Sen är det skönt att bli distraherad från saknaden av Alex på andra sidan bron som aldrig jobbar samtidigt som jag. Nu ska jag försöka sova hur otrött jag än är.
 
 
Här var jag däremot ledig och lullig, en helt annan fredagskväll det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Skitsnygg färg på läpparna!

2015-07-19 @ 09:14:30 - http://felma.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0