Vardagen

Har kommit till en punkt då jag typ gillar veckans vardagar mer än helgen, för på helgen så är det bara jobb och fest men på vardarna lever jag livet typ. Oftast sovmorgon men kommer till skolan tidigare ändå för att hänga på kåren och äta gratis god mat. Ett par lektioner, ibland hinnar man till malkars emellan. Visst att jag pluggar varje eftermiddag på skolan också, men aldrig själv, och då blir det liksom inte tråkigt. Det finns likosm alltid kaffe och popcorn i kåren också. Oftast utgång på onsdagar och jobb på torsdagar, sedan är jag typ ledig varje fredag. Visst det blir inte så mycket tid hemma, men jag har plats med plugg, träningskläder, festkläder och mat i väskan så lever lite i den typ, och trivs som fan.
 
Har verkligen mått så sinnessjukt bra den senaste tiden, jag vet inte om det är mitt chill schema eller om det är pga Date With Destiny som jag var på i december, men jag kommer på mig själv att vara tacksam över mitt liv och min vardag väldigt ofta. Det känns helt underbart faktiskt. Får väl hoppas på att den överdrivna tid jag spenderar på min älskade skola kommer få mig att tröttna på den i tid till studenten men det är inte så jättestor chans.
 
 
Jag och min 5kg tunga väska.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0