Årssumé del 2

 
 
Mars hade många födelsedagar vilket ledde till utgångar!! Även mycket mys med bf och kommer ihåg att första gången jag kände att våren hade kommit så var jag med honom. En avgörande sak som hände var att jag sökte till Kåren och kom med! Det har påverkat mitt år väldigt mycket med tanke på hur kul vi har haft, hur mycket vi har kämpat med stress, hur mycket jag har lärt mig och hur jag fick mitt sommarjobb tack vare detta på CV:t. En sjukt rolig grej var att jag och Tove jättespontant bokade en resa till Turkiet på en tråkig biologilektion. Piercade min öra som jag sen tog bort på en utgång i Napa pga "obekvämt" haha idiot. Jobbade även väldigt mycket på Magganplan vilket jag gör än idag!
 
 
April månad gick läskigt snabbt. Våren kom och Kåren stressade som djur, men kul var det. Vi hade nämligen riktigt många evenemang inplanerade för våren. Skrev Högskoleprovet för första gången och fick väl ett hyfsat resultat, inte nöjd dock. Var på troligen en av årets roligaste fester i en riktig bunker med militärtema! Det var GG som hade fixat det och vi hade en sittning med grillat. Lokalen var alltså under marken. Det fanns en bar med bartenders (vår valuta var en påse patroner) som var snygga militärer som bodde i typ göteborg eller något, inte säker, men det måste väl ändå va drömmen haha! Riktigt kul med BH och GG och när det var slut så kom en sån låda på hjul där militärer transporteras och körde oss hem till Bjärkse som hade fixat allting och sov där! Onsdagen efter firade vi Irma som fyllde år, dagen efter var det 3 dagars kårinspark, med andra ord tre dagars helvete avslutat med en sittning och fest! Kommer aldrig glömma den helgen haha.. Dagen efter stack jag och Tove till Alanya! Trots lågsäsong så hade vi så sjukt kul!! Underbara dagar på stranden och en båttur, en biltur med några svenskar vi träffade där, mysigt hotell med världens bästa personal och roliga utekvällar där vi träffade minst sagt speciella personer haha kommer alltid minnas den resan. Kommer ihåg när vi var på en turkisk marknad och Tove prutade ner en tröja så mycket att säljaren sa "Fuck you" till henne.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0