Kul grej på torsdag

Det är verkligen helt sjukt hur den ena lilla saken kan leda till den andra, och man har ingen aning om hur allt hände. Jag kan ta det från början. I köpenhamn för typ 3 veckor sedan så tappade jag och Alva bort Ebba på ströget, så för att hitta henne var vi tvungna att låta mycket på något sätt. Då gick vi förbi en gatumusikant med gitarr som precis skulle börja lira lite, så vi gick fram och frågade om vi fick sjunga lite. Jag fick önska typ fem olika favvolåtar och just där just då fanns det inga bekymmer i världen. Top 10 bäst stunder lätt, plus att Ebba hittade oss!
 
Iallafall så finns det ett litet klipp från när jag sjöng som mamma av en slump satte på i stugan nu helgen. Hela släkten var där och firade påsk, bland annat min farbror och hans fru som jobbar med musik (min farbror är låtskrivare och producent), och de hade tydligen blivit imponerade! Då fick jag ett telefonsamtal från dem mitt i natten då de sa att jag måste komma upp till studion i stockholm och sjunga lite. Så det ska jag göra på torsdag. Sån sjukt kul grej bara. Ska mest bara testa rösten, utan någon större press, och sjunga någon låt som de har på lager! Sedan mys med småkusinerna på kvällen och så sover jag där en natt! Ska bli skitkul, hade verkligen aldrig kunnat ana det här haha wow, crazy, konstigt.
 
Har planerat lite inför inredningen på mitt första gig som världsstjärna. Nä, men, kolla vilket vackert jävla ställe. Stört goa kontraster mellan gammalt och nytt, stabilt och ömtåligt.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0