10/10

De tre senaste dagarna - 10/10

I onsdags hade vi ett gäng tjejer en asgo förfest hos Tu! Mitt under skriksången ringde min chef inför sommarjobbet till Tu och hon har fått jobb på samma restaurang som jag i sommar! Jag som redan var taggad, det här kommer bli så jävla bra!!! Sedan en najs utgång, kom hem runt två. Skönt tänker ni. Nej säger jag. Mitt tåg till Stockholm gick nämligen 05:00 samma natt så jag mådde inte speciellt bra på resan upp.. 

Kom fram runt tio och åkte direkt till min bokade tid för tandblekning! Har velat göra det länge men ville inte ha halvdant resultat så passade på att gå till the real deal när jag ändå var i Stockholm. 

Efter det mötte jag upp Alva som också råkade vara i Stockholm !! Vi åt grekiskt och kollade kläder, riktigt mysigt. Sedan mötte jag upp min farbror och åkte hem till dem, åt god mat och myste med hela familjen. Blev så mysigt omhändertagen med nattmacka och te och massa sköna krämer för kroppen haha!

Väl i studion höll jag och min farbror (Niklas Jarl, Google if you'd like) på i 3 timmar kanske! Fick testa 2 bra låtar och det var så otroligt roligt, verkligen. Nicke taggade mig och berömde när det lät bra och sa till när det lät dåligt. Vi var båda jättenöjda med resultatet också, wow vill göra det igen. Hade velat dela med er men är inte säker på om jag får, med tanke på att dessa låtar kanske släpps i framtiden med riktigt artister haha!


 Idag har jag gått på gamla stan, druckit kaffe, köpt studentklänning osvosv, och nu sitter jag på tåget hem!! Wää hög på livet. Vilket dagboksinlägg det blev, kommer le när jag läser det om 4 år.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dina inlägg på bloggen 😥😓😖😠😝😥

2015-04-21 @ 18:16:25

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0