Napasvar

vad va det bästa och sämsta med resan? 
blev det mycket tjafs bland er 7(?) tjejer som åkte? 

Det bästa var, förlåt för klychan, men allt. Alltså man lever i en liten bubbla där det stökiga hotellrummet är ens hem och de man hänger med på hotellet är ens familj. Stranden är magisk, dock orkade vi oftast inte åka dit. Oftast vaknade man (iallafall jag Tu och Irma som delade rum) runt 12, gick ner till poolen, gick och köpte världens bästa kycklingkebab, lite glass, gick till poolen igen och hängde där med alla 7 tjejer och 7 killar (vi träffade ett gäng på 4 killar och ett på 3 killar och vi umgicks alla 14) och hade det så jävla bäst.
 
Tror jag solade sammanlagt 2 timmar på hela resan, annars låg jag bara i skuggan eller poolen och njööt. Efter det en powernap, efter det ett paket nudlar, en cigg på balkongen och efter det en alltid lika rolig förfest. Grabbarna grus, blue moon, världens roligaste nätter, följt av att vakna klockan 12 igen och lägga sig vid poolen. Och allt det här var med mina bästa kompisar, har aldrig haft så kul, och vi passade så jävla bra tillsammans alla 7. Det bästa var att man inte hade något beskymmer i världen, och man träffade nya människor som man tyckte om varje jävla kväll.
 
Det fanns inget dåligt med resan förutom att sängarna var så hårda och att man svettades så jävla mycket på klubben.
 
 
Det var tjafs någon kväll när alla var fulla efter fri bar på poolpartyt, men jag hade somnat då och när jag vaknade runt 10 så var allt över så jag märkte inte av det haha, kan inte ha varit något seriöst då xD Då gick vi ut och hade en sjukt bra kväll på full moon partyt.
 
vad tatuerade ni? :)

Jag tatuerade en symbol som jag sett hemma på tumblr, den betyder att finns det en vilja så finns det ett sätt, dock blev den för bred och åt fel håll, men det känns bara najs för då är den lite unik. Den kostade bara 350 spänn. Visade den för Irma på dansgolvet och hon bara sprang iväg. "Vart skaru??" skrek jag "JAG SKA OCKSÅ GÖRA EN SÅN" haha så nu har vi vänskapstattoos ♥ Och alva gjorde ett snyggt hjärta!!
Bästa bilder någonsin på Alva längst ner till vänster!!!
 
Hade ni ett stort rum på hotellet för hela erat gäng lr vad bokade ni för storts rum? 
Hur tidigt bokade ni resan?
 
Vi hade två rum! Jag Irma och Tu bodde i det ena, Matilda Alva Sedina och Klara i det andra. Rummen var stora och faktiskt riktigt najs! Toaletten var också fräsch och balkongen underbar! 
 
Är inte riktigt säker på när vi bokade resan men det var någon gång mitt i den kalla vintern iallafall...
 
Hur mycket pengar tog du med dig? Fick pengar alltså 

5000 är lagom med tanke på att Grabbarna Grus paket (med partybåt etc) kostade 2000 direkt!
 
Vilken klubb föredrar du mest? 
Grabbarna grus hade bäst stämning men Blue Moon hade lätt bäst musik!

Vilket hotell bodde du på och var det bra? 
Eligonia! Det var riktigt bra! Inget högklasshotell men det var fint, fräscht, god mat, ganska billigt, bra service etc!
 
 

Vad kostade resan inkl hotell 
5500 tror jag det gick på?
 
Vad kostade resan? Boende, mat, alkohol mm 
Totalt gick det på 10000 dåva
 
Hur länge var ni ute om nätterna?
Vi gick inte la oss samtidigt allihopa varje kväll men jag kom hem exakt samma tid (??) kvart i 6 de tre första kvällarna och runt 5 eller 4 de andra kvällarna.

Vilket är det bästa feststället du har rest till? 
Ayia Napa! Har varit på Malta och i Alanya också men det håller inte samma standard enligt mig! Dock var vi inte i Alanya under högsäsong!
 
Vilket var det bästa eventet på hela veckan?
Partybåten, Poolpartyt och Pubrundan. Kan seriöst inte välja.
 
 
 
Är Napa kriminellt eller kan man åka dit utan att vara rädd? 
Mjaa klart det händer grejer. Träffade någon läskig gubbe här och var, men det viktigaste är att man inte går själv. Dock kände man sig ganska säker just på vägen från hotellet till bargatan där det ändå var så mycket folk så där gick jag själv, men det kanske var för att vi bodde så nära!
 
 

Napa/Magaluf? 
Har aldrig varit i Magaluf men vi funderar på det nästa till år!
 
Snygga killar?
 Oja, det behöver man inte oroa sig för, snygga killar finns överallt. Svenskar, norskar, danskar, britter och schweizare osv osv. Träffade många härliga killar som var skitroliga att hänga med och som jag inte kommer glömma! 
 
Hur mycket kostade alkoholen, var den dyrare eller billigare än här? :)
Något billigare i affären, men inte mycket. Däremot är drinkarna mycket billigare på klubbarna vilket är najs.
 
Varför valde ni ayia napa och inte magaluf?
Helt ärligt så hade jag inte fått nog av napa sedan förra året, och nu när så många fler kunde åka mer var jag så taggad på att uppleva det igen med fler av tjejerna!
 
vad heter den första låten? :)
Om du syftar på youtubefilmen som jag har gjort så heter den Happy Endings! :)
 
 
Det var den bästa veckan i mitt liv och de två bilderna till höger var från den bästa dagen/kvällen på resan. Kommer aldrig aldrig glömma denna resa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg att du skulle till Berlin! Har du varit där förut, isf skulle du kunna ge lite tips :) Ska nämligen dit snart

2014-09-02 @ 17:58:46

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0