Florida, Miami

Något jag ser fram emot otroligt mycket är resan till Florida som hela familjen ska göra i vinter!!!! Två hela veckor med bara familjen, vi fyra har alltid så jävla kul tillsammans och jag saknar min brorsa nu så in i helvete. De 6 första dagarna ska vi gå på en kurs hos Anthony Robbins, vet inte jättemycket om honom, men det är iallafall "världens främsta framgångscoach" och mammas största idol. Hon håller på med mycket mental träning och positiv energi etc etc så det ska bli kul att se om man växer något som människa eller om det bara är bull, men det tror jag faktiskt inte! :D
 
Sedan har vi en vecka för sol, bad och SHOPPING. Shit vad jag måste spara. Ser fram emot att gå på stan i timmar helt själv och prova alldeles för många plagg och ser fram emot alla måltider med mina bästa personer. Det sjuka är att Maria, min bästa kompis som är på utbytesår i New York state, ska till Florida med sin värdfamilj samtidigt i december!!!! Ska verkligen försöka hitta ett sätt att ta mig till henne då..
 
 
Blandade bilder från Miami och från när hela familjen reste tillsammans sist.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0