Bråvalla highlights no.1

En av alla highligts på bråvalla var The Kooks. Kommer ihåg när jag hörde Naive med dem första gången och bara älskade den. Skulle visa den för Annika någon gång i ettan och självklart kunde hon redan alla deras låtar, så efter ett tag gjorde jag också det. Det är hennes favoritband liksom och vi var så jävla taggade. Annika grät under hela spelningen och jag grät av att se henne så glad. Maria kastade upp henne på Isaks axlar, en kille som vi träffade där och delade camp med, och vakterna började spruta vatten på henne direkt som de gör på alla eftersom man inte får sitta på axlarna.
 
Efter den låten sa sångaren i mikrofonen "I like people on the shoulders" och då blev hela publiken full med folk som satt på axlar, så vakterna kunde liksom inte göra något. Då filmade kameran Annika så att hon hamnade på de stora skärmarna bredvid scenen, dyngsur av vattnet, smink i hela ansiktet och lyckligast i världen. Minst en minut filmade de henne och senare på kvällen var det massa som kände igen henne. Det var så jävla perfekt och jag var så glad.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Å vad underbart :D <3

2014-09-16 @ 15:48:35 - http://oslofru.com/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0