Läget

Känns som att allt har börjat lösa sig nu. Vi har fixat lokal till två kommande fester och jag har lyckats byta bort de pass som jag behövde och cheerträningen igår var så rolig. Idag började min första dag på paraktikveckan och jag är på Atrio Arkitektfirma. Fick en ritning och skulle inreda den med möbler vilket var mycket svårare än vad jag trodde. Man måste tänka på så många småsaker då det finns exakta regler om hur mycket plats (på milimetern) det ska finnas på båda sidor kring spisen och var fönstren får och inte får sitta osv. Tog mig 8 h (om man räknar med lunch och fika) att göra en lägenhet på 40 kvadrat. Imorgon ska jag fortsätta med att måla om allt fast i 3D-form. Blir nog jävligt svårt, men tiden går snabbt när man sitter där och ritar.
 
Även fast detta passade mig ganska bra, tiden flög iväg när jag fick rita, så känner jag redan att jag itne vill vara i en kontorsmiljö än på ett bra tag. Och så insåg jag hur mycket jag är beroende av mina tjejer. Blev så avundsjuk när det kom sms i gruppchatten som typ "Var är alla?" "I kåren kom". Då ville jag också bara åka till skolan och vara med dem (deras praktik börjar på måndag) och imorgon kommer jag inte träffa dem heller, men men..
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0