"tropisk värme"

Vaknade upp i sommarstugan av mammas röst "Kom ut det är TROPISK VÄRME ute" Självklart visste jag att hon överdrev för det gör hon alltid, men fint väder är det iallafall! Jag och Alva åkte hit med famlijen igår eftermiddag och gjorde inte ett skit. Låg i sängen, tog långpromenad förbi stranden och åt grillat med släkten. Fläskytterfilé, oxfilé, grillade majskolvar, sallad, sparris, champinjoner, nypotatis och Yvonnes hemmagjorda mangochutney. Jordgubbstårta på det. Det är verkligen sommarmiddag för mig.
 
Alva åkte hem tidigt och jag har inte hunnit gå ut än, har plågat mig själv med en biologilabbrapport i några timmar så nu ska jag fan ut och ta ett dopp. Hoppas ni har en fin lördag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0