Längtar

Har inte hängt här asmycket senaste veckan men blir så glad när jag ser att statistiken hålls uppe ändå, puss.
 
Är så jävla stolt. Har lyckats jobba igenom 37 sidor i matteboken på 3 dagar (text och uppgifter, en sida uppgifter tar lite mer än en timme) Det är ungefär så det kommer se ut varje dag tills på tisdag då jag byter till kemi. Är så nervös och gråtfärdig dygnet runt. Det är bara några veckor kvar jag vet, men det är dessa sista saker som spelar så sjukt stor roll och det känns som att jag bara trycks neråt av tyngden på axlarna. Jag orkar inte mer, önskar att jag bara kunde ge upp.
 
Som tur är har jag mycket roligt att se fram emot i vår: Pubrundan, sektionssittning med temat "Masquerade ball" (som i Gossip Girl hihi) som vi gick ut med idag, balen, extasen osv. Och snart är det fan dags för skolavslutning, studentveckan, midsommar, nytt spännande jobb, bråvalla, världens bästa sommar etc etc. Fan vad jag längtar, för jag vet att jag kommer bli så jävla glad igen.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0