En fråga

Hej! Jag och ett gäng kompisar ska åka till bråvalla i sommar, vi är alla 17år och har börjat undra över fall de kommer ta våran dricka? Har hört att alla väskor visiteras på saker man inte får ha med sig men har aldrig hört talas om att någon har blivit av med drickan… Hur gjorde ni när ni åkte? Hur gjorde ni även med mat? Åkte ni in och handla någon gång eller vad hade ni med er? :) Kram! från Caroline
 
Tjena Carro! Risken att de skulle ta er dricka är väldigt liten, de gick inte igenom alla väskor förra året iallafall, det skulle vara typ 60 000 väskor... Det är väl om något verkar misstänksamt eller så men det finns knappt några kontrollanter på campingområdet heller! Vi åkte med en kille som var 20+ som bar in det mesta men även jag kunde gå igenom utan problem. Mat hade vi med oss, men bara typ knäckebröd, chips riskakor och sådans som kan bli varmt! Att åka och handla när man är där skulle vara väldigt bökigt så det är intget att rekommendera. Om jag ska vara ärlig så åt vi typ inget ändå haha, man hinner inte, men det finns matstånd där med massa att välja mellan. Pizza, kinamat, langos osv. Ganska billigt också. Fan vad kul att ni ska åka, själv är jag helt kär i den festivalen!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0