24 maj

Lördag förmiddag mmh. Fick hoppa in sista minuten igår och jobba vilket ställde till med kaos i mitt stressade liv. Allt min hjärna går på är syror, baser och jämviktskonstanter. MEN efter plugget kommer solsken, ganska tidigt i eftermiddag ska vi i kåren börja fixa inför sektionssittningen som jag är stört taggad på!! Läste nyss igenom uppdragen som vi ska ge ut ikväll hahaha det är så roligt så jag dör tex "Häll över din slatt i någons glas. Säg ingenting. Drick ur glaset. Var stel" eller typ " Fråga Jocke hur många gånger han/hon har gjort de, om han inte förstår bli nervös och börja snacka datorspel." Kommer ihåg förra sittningen, när jag inte hade läst de här, att jag tyckte att vissa sa/gjorde fett konstiga saker under kvällen. Nu vet jag varför. 
 
Btw var det någon anonym som undrade med det "äventyr" jag och Annika åkte på i fredags! Vi fick en idé på lunchrasten om att åka till Köpenhamn över kvällen, och två timmar senare satt vi på tåget. Det enda vi hade i väskan var matteplugg till tåget, pengar och pass. Vi var framme vid 6 och åt pizza, hittade en guld värd park vid hamnen och gick sedan ut. Runt 4 såg vi soluppgången och efter att ha tagit en ofrivillig omväg på två timmar så kom vi lagom fram till stationen som tog oss hem till Kalmar igen klockan 7 på morgonen. Riktigt värd resa med riktigt värd tjej. Fan vad kul Köpenhamn är.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Jag är bjuden på en student detta året & undrar om du kan länka 10 förslag på klänningar man kan ha ?:))

2014-05-24 @ 23:18:10
Postat av: Hanna

Hej, vart jobbar du någonstans?
Superfin blogg! :)

2014-05-25 @ 10:09:30

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0