21 maj

Lär ju ha haft bäst dag. Gick upp och sprang 20 min på min sovmorgon och åt frulle på bryggan. Gjorde lite fysik och kemi-labbar i skolan och åkte hem till klara efter det med några gurls. Kemiplugg i solen med vindruvor. Efter det åkte jag hem, pluggade mer, åt min favoritmat enchiladas med mor och far, och åkte till syrran. Syrran AKA tjejen med guldgarderoben. Fick låna några klänningar får att ha något att ha på lördag på sektionsittningen hehehe.
 
Efter det pluggade jag lite mer och sprang igen 20 min och denna gången gick det mycket mycket bättre! Blev så stolt naw. Imorgon äre ny dag och är typ taggad på att gå upp. Shit vad det märks att jag bara bloggar när jag är som lyckligast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0