Tung torsdag

Shit vilken sliten dag det har varit, för allihop. Möttes av att Kalle och Sedde skrattade åt mitt utséende imorse, då vet man att det är illa. Klara ♥ fyllde år igår och det skulle vi ju självklart fira (!!) Vilket resulterade i att det i princip bara var jag och Annika kvar på sista lektionen. Tung dag helt enkelt. Vi kom hem till Annika runt 5 och har sedan dess suttit med en historiauppgift, som grädde på moset så ska vi läsa ut en hel bok på spanska tills imorgon. Nu är jag riktigt taggad på helg och imorgon är det hemmaferre med gamla gänget så det ska bli skitkul!
 
Caught in action med att ta egobilder. Annika tycker att jag är fjantig men FUCK HENNES ÅSIKT jag tänkte visa att jag tagit ett till hål längre upp på örat, inte bästa kameran men fint äre! Ärtor och Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, vilken snygg blogg du har fanny!

Jag hoppas det är okej att jag skriver detta här men jag undrar ifall du är intresserad av ett modeforum där man kan diskutera allt mellan himmel och jord som rör mode? Tanken är att hjälpa bloggare och andra med hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar. Eftersom vi har en hel del besökare så får man automatiskt fler läsare till sin sida om man gör bra inlägg, dessutom är man delaktig i en rolig gemenskap med likasinnade. Vi erbjuder också rabattkoder från välkända e-handlare, event, stylingtips och mycket mer. Om du bara vill läsa inlägg och inte bli medlem så är det helt ok men du får gärna visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet.

Här är en film om hur man blir medlem: https://www.youtube.com/watch?v=q-VevF_E_iM

Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta. Ha en fin dag! / Tack och kram från Mikael

2014-03-29 @ 12:05:01 - http://forum.modekampanj.com
Postat av: asanonym

Säg till mig nästa gång du tänker skiva att jag tycker du är fjantig så ska jag ragea (alternativt ravea) lite på dig så kommer du nog sudda. du är aldrig fjantig, tönt

2014-03-31 @ 02:56:37

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0