Sommarminne

 
Något jag inte kommer att glömma är Göteborg med Annika. Det var på Pers avskedsfest runt midnattsnåret som Annika frågade "Ska du med till Göteborg imorgon, min syrra ska dit och det finns två platser i bilen om vi fixar eget boende" Klart jag var på men boendet fick vi ljuga om för det fixade vi inte förrän på vägen dit. Bara ett dygn fyllt av shopping restaurangmys och liseberg. Allt var så skönt för att vi inte hade planerat något, och allt var så kul för att det är Annika vi snackar om liksom. (Kan smöra på lite extra då hon är typ den enda kompisen som inte läser min blogg höhö)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra inlägg lägg upp fler sommarminnen :D

2014-03-19 @ 10:52:39

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0