Ny resa bokad!!!

Igår på biologilektionen så var jag och Tove inne och kollade på sista minuten, och kände för att bara boka något, vi gick vidare steg för steg för att se hur mycket det hade kostat, och helt plötsligt hade jag redan bokat !!! Jag ba eeh Tove jag bokade nu..(trodde att jag skulle behöva en dosa för att betala på internet). Vi tog bara det billigaste och varmaste stället på första sidan och det blev till Alanya i Turkiet på påsklovet, allting med transfer och försäkring gick på bara 3000 kr var! Är sjukt glad även att det inte är högsäsong då och att vi troligen kommer frysa, det kommer bli så jävla nice i vilket fall!
 
 
Bilder från vårt hotell och Cleopatra Beach
 

Hotellet ser helt okej nice ut, men vi såg att ett hotell med fetaste poolen låg precis bredvid heheh... Dessutom ligger det nära mataffär, lokalt centrum och bara 400 meter till Alanyas finaste strand Cleopatra Beach! Vi har redan bestämt att vi ska springa på morgonen, handla frukost på vägen hem och ta ett morgondopp i poolen. Just nu vill jag bara testa sommarkläder och typ redan packa men ska drunka i matte i ett par timmar innan myskväll med BH-sektionen ikväll! Bra liv bra liv.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0