Stuglove

Kom nyss hem från jobbet. Fan vad kul det är. Jag trivs så bra med personalen och bäst av allt är att tiden går snabbt. Satte på spellistan som vi har gjort inför ayia napa och fick en såndär lyckovåg genom kroppen. Jag vet inte hur jag ska förklara känslan, men det är som att en våg med energi går från, antingen knäna eller magen (olika för varje gång), upp till halsen. Försöker inte låta klok eller djup, men jag känner den verkligen. Tror det var en effekt av låten jag satte på blandat med värmen och lukten från vägen hem från jobbet, aka den vägen jag gått hundra miljoner gånger när jag var barn från stranden till stugan.
 
Och att mina föräldrar är här nu + resten av släkten gör det bara guld värt. Ikväll ska jag ha picknick med Julia, min "syster", på antingen allvaret eller stenarna vid stranden som vi verkligen alltid gjorde innan. Från min första sommar har vi alltid umgåtts hela våra sommarlov eftersom vi har stuga 20 m ifrån varandra och ikväll blir det reunion. Vet inte om det här bara blev ett tjatigt inlägg om hur mycket jag gillar att vara i stugan vilket ni kanske inte dör för att läsa om men nu vet ni hur jag känner när jag skriver här på bloggen att jag ska åka hit.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt:)

2014-07-11 @ 17:10:36 - http://Emeliied.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0