Bästa tänkbara måndagen

 
Vaknade upp i en favvis armar och jag hade sovmorgon till 12 så hann göra bananpannkakor och kolla ett avsnitt av Girls.
 
 
Mycket roligare att klä på sig med nya klädr och nystädad garderob. Tröjan och byxorna är från Zara, kappan från Åhlens, skorna från Nike och väskan från MK.
 
 
Kom hem med Tu efter 2 h i skolan, som för övrigt var skitkul, innan solen gått ner (ovanligt). Vi skulle plugga och äta innan träningen. Men det blev varken plugg eller träning, bara en massa toast, snack och filmmys. Senare packade jag mina grejer och somnade i min favvis armar igen. Bästa tänkbara måndagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mysigt!

2014-01-21 @ 17:09:09 - http://mathilda.nu
Postat av: Ella

vem är din favvis?

2014-01-22 @ 11:29:23

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0