Sommarlov

 
Bilder - egna och tagna från tumblr
 
Min sommarlängtan börjar krypa fram på mig men än så länge är jag inte desperat. Ganska ovanligt för mig egentligen, vill helt enkelt inte att tvåan skall ta slut just för att jag är så äckligt nöjd med läget. Däremot vet jag att mitt sista sommarlov kommer bli jävligt bra, eftersom på något sätt blir varje sommar bättre än förra och förra var fantastisk. Den var helt fullproppad med resor och äventyr, hann vara mycket med familjen eftersom jag åkte till mitt andra hem på Öland så fort jag var ledig från jobbet. Göteborg, festival, Karlskrona, Timbuktu, Oskar Linnros, Avicii, Sommaromans med halva Sverige i distans, charterresa, springturer. Hemmafester. Köpingsvik strand, bad på varvsholmen med David och Per innan han åkte iväg. Underbar avskedsfest för honom btw där jag höll tal som jag skrivit på jobbet. Som jag jobbade. Tror det är viktigt för att uppskatta den lediga tiden, och för att man fick pengar såklart och kunde åka på allt. Fan vad jag älskar allt sånt där. Dock var det mycket lip då min bror inte var hemma och ångest av andra skäl, tack och lov kortvarig.
 
Jag vet dock att det kommer bli en annorlunda sommar i år. Två av mina allra närmsta vänner flyttar utomlands i ett år, ska stalka dem båda tills de åker. Ska även försöka kolla mindre på filmer och serier och typ bygga en träkoja eller lära mig dyka (? :P) vid de tillfällena istället. Jag ska äta mer poppcorn med Annika och åka mer inlines med Klara. Ska träna mer och shoppa mindre. Jag ska åka till Köpenhamn mer ofta med Alva och ha med Ebba längre i stugan. Ska ha större camp och roligare kläder på bråvalla, där kan man ju typ låtsas vara hippie. Och kyssas är ju en av mina favoritsaker att göra, speciellt på sommaren. Ska antingen kyssa en speciell kille tusen gånger eller tusen olika killar, det kan jag ju inte riktigt veta vid nuläget men hoppas på det första alternativet. Jag kommer garanterat träffa Tu mer då hennes familj har köpt sommarstuga nära min!!! Ta fler kvällsdopp i det småkalla, men isåfall bara för Matildas skull. Ska hoppa från klippan på Nissi Beach i Cypern fler gånger än en och packa ner en festkamera denna gången. Det bästa är att jag ska ha med mig alla mina underbara vänner på dessa saker (jag kommer troligen va med dem hemma hela tiden också även om vi bara typ ligger på gården och drar gräs). Ska lära mig hjula och vill testa tennis. Kanske borde skriva dagbok, kan vara kul att läsa om 20 år. Ska göra allt jag vill och mer än det, för det är ju trots allt sista sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0