Mycket kul nu

Har aldrig förut varit såhär taggad på att ett prov ska vara över!!!! Har pluggat fysik fyra kvällar i rad och imorgon ca 12 så är det över. Då ska jag träna och sen åka på efterlängtar tjejkväll med alla 6, det har inte hänt på år och dagar. Och dagen efter är det dags för The Great Gatsbyfesten, är så sjukt jävla taggad. Först ska vi ha en finsittning hela BH och GG med buffe, sånghäften, uppdrag och älskhäng. Sedan kommer lokalen fyllas efter 21 och jag ska dansa hela kvällen, det gjorde jag förra gatsbyfesten iallafall för det är skitkul att dansa i min fransklänning haha. 
 
Dagen efter lär jag vara dödstrött av städningen och då ska jag packa till två veckor i Florida. Helt sjukt vad snabbt tiden har gåt. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, har inte ens kollat upp vädret vilket jag alltid gör annars, det enda jag tänker på är att jag ska få spendera 2 v med hela familjen inklusive isak, och att jag ska fucking träffa Maria som är på utbytesår och råkar vara i Florida över helgen samtidigt som jag är där. Hur sjukt är inte det? Är så glad så att jag spricker.
 
 
Bilder från förra årets Gatsby, kan ha varit bästa festen i tvåan.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0