Date with destiny

Så, det är många av er som inte vet vad jag har gjort här i Florida. Jag mor far och bror har varit på en sex dagars intensivutbildning som heter "Date with Destiny" med Anthony Robbins, och det har förändrat mitt liv. Jag har lärt mig så otroligt mycket och har fått se så otroligt mycket. Det går ut på att vi sitter 2500 människor i en stor sal 15 timmar per dag (ofast mellan 10:00-01:00) och lär oss om hur vi kontrollerar exakt vad vi känner och hur vi mår. Jag har jobbat med olika saker och ändrat mina värderingar efter den person som jag vill vara, t.ex. att jag vill ge mer och hjälpa andra. Donerade 860 spänn utan eftertanke t.ex. hade aldrig gjort det innan. Jag känner det i mig, och mor säger att hon ser det på mig också. Efteråt när jag gick igenom korridoren så kände jag mig nästan lite full, dels för att jag var lite skakig och dels för att jag var så extremt självsäker. Fick 3 komplimanger inom 5 minuter för att andra såg skillnaden, det kändes overkligt. Har också lärt mig om hur kvinnor och män fungerar och fattar nu exakt varför mina "förhållanden" har gått som det har. It all makes sense. Måste jobba med detta 10 minuter per dag dock, men det är bara skönt.
 
Tony som snackade dessa 15 timmar per dag (kändes som typ 5 timmar) är helt otrolig. Han har fått hela rummet att skratta, gråta (jag har nog tagit slut på mina tårar för resten av 2014), tänka, meditera och förändra sitt liv. Han har gjort allt från att rädda äktenskap till att rädda liv hos de som var självmordsbenägna. En utav dem var i mitt team, fina fina Dawn, hon gick ut därifrån och älskade sitt liv. Och det var äkta tro mig, jag vet att det låter för bra för att vara sant men Tony är så fruktansvärt smart och vet exakt hur hjärnan fungerar. Vi var indelade i olika team med typ 30 personer i varje där alla hade varsin buddy. Med denna buddy delar man ALLT med. Min var Keith 43 år från California. Han har tröstat mig, pushat mig, öppnat upp sig för mig, dansat med mig, gett mig godis och skämtat med mig, kommer aldrig glömma honom. Något annat jag har jobbat med är att vara tacksam, något som jag nu inser att jag har varit jävligt dålig på. Tack livet. Tack mamma som gav detta till hela familjen, jag kommer lätt göra det igen. Det finns alltid mer att lära sig.
 
Jag älskar tony, han förändrar liv, alla borde ta del av det han har att lära ut för det är så enkelt när man väl fattar det.
 
"The biggest problem people have is that they think they are not supposed to have any problems. Life does not happen to you it happens for you"
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väldigt intresserad av sånt här, kan du inte berätta lite mer? En liten snabbkurs typ till oss som inte kan åka till Florida. Kram

2014-12-21 @ 10:58:50

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0