Ayia Napa

Har inte orkat blogga något sedan vi kom hem från Napa. Kan kort och gott säga att det var den bästa resan jag har varit på hittils. Fy farao i helvete vad roligt vi tjejer har haft det, det är helt stört. Älskar mitt gäng för att vi vågar bjuda på oss själva, och för att vi är helt dumma i huvudet. Älskar också att vi har knytit kontakter med andra svenskar som vi ska träffa här hemma också, några utav dem kommer ner till kalmar redan i Augusti! Vi har festat så hårt och chillat i världens bästa pool om dagarna och shit vad jag saknar balkongen!! Pool partyt, partybåten, grabbarna grus, full moon, kebabstället mellan grabbarnas och full moon (åt 7 stycken så fick en för 2 euro sista kvällen), alla jävla killar♥, Nissi beach, solen, breezers watermelon, johnny i receptionen och 6 av mina allra bästa kompisar. Här kommer en video som kan summera det hela.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Kan du inte ha en "frågestund" om napa? Har massa frågor om resan och hur mycket pengar du tog med dig osv osv :)
Bra film!

2014-08-16 @ 17:09:18
Postat av: Anonym

vad heter den första låten? :)

2014-08-17 @ 01:13:14
Postat av: Anonym

hur gör du film vidos ? i vilket program :)?

2014-08-29 @ 17:25:52
Postat av: el

Kan du visa en bild på tatueringarna ni gjorde?

2014-09-30 @ 12:44:25 - http://fannyjarls.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0