Tillbaka kan man säga

Tyckte det var dags att börja skriva igen. Eller blogga. Nej det här är inte första gången, jag kommer ihåg sommaren 2008 när jag skaffade blogg och la upp hundratals bilder på tårtor och skor som jag tyckte var coola, skyller det på hon Foki, haha. Nej men varför jag börjar igen vet jag inte riktigt än, det var ganska spontant. Jag tycker iallafall väldigt mycket om att skriva och dessutom ta kort, så jag är ju inte ute på helt fel spår. Jag kommer väl uppdatera lite när jag känner för det, det låter skönt.
 
 

Kommentarer
Postat av: a

kollat igenom alla dina inlägg haha du är för rolig asså det där med foki hahaha så sant jag med!:) hitta din blogg på nått sätt på sidan av blogg.se i vilket fall och super fin är den verkligen!:) den här kommer jag forsäta läsa:)

2014-03-17 @ 21:46:54 - http://collectlight.blogg.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0