Plugg

Kom nyss hem från skolan. Fyfan vad sorgligt. Om det inte vore för Annika hade jag nog gett upp och stängt ihop matteboken efter ett par timmar. Hon hade säkert kunnat sitta kvar till natten men vid halv nio drog jag hem oss båda. Men är det matteprov så är det, hoppas bara att det är värt det i slutändan.
 
Egentligen så önskar jag att jag inte brydde mig så mycket om skolan eftersom att det är så jävla jobbigt, men det är något i min hjärna som säger att jag bara måste göra mitt bästa. Tänk egentligen vad fri man var fram till 8an innan man fick betyg! Inget av det man gjorde kunde bedömas eller hamna i register som skulle påverka vilka framtida skolor som man kom in på. Att man inte fattade då hur skönt man hade det.
 
Bild från när jag var 12/13 (?) Sommarlov dessutom - No worries
 

Samtidigt har jag aldrig någonsin tvekat på mitt gymnasieval. Jag vill ju bli smartare, och det kan man ju inte bli utan att utmana sig själv. Dessutom hade jag aldrig träffat dessa personer på Kagg om jag inte hade valt Natur. Världens bästa människor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0