Känns så jävla skönt

Kom nyligen hem från dansträningen. Fyfan vad kul det är. Dagens tack måste gå till mor som anmälde mig till dans för kanske 10 år (?) sedan och tvingade mig att bara testa. Bara en gång liksom. Sedan dess har jag testat lika olika, tävlat en del, men jag hade inte tid eller motivation för att satsa på det så nu dansar streetdance för skojs skull en gång i veckan. Mest för att det är så jävla skönt och roligt och svettigt och allt sånt där. Mumz.
 
Här kommer några bilder från min språkresa med streetdanceinriktning i Malta sommaren 2011. Vi dansade hela skoldagen, stack till beachcluben, gick hem och sov, sen dansade vi hela natten på discot och klubbarna, och så såg det väl ut varje dag. La vida ♥
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0