Tack mig själv

Läste ett citat igår som löd "Do something today that your future self will thank you for". Brukar inte falla för sådana "Kom igen tjejen fånga dagen-citat" men jag tyckte att det lät nice och tog det som en utmaning haha! Så idag har jag hunnit med att jobba (båda två jobben), pluggade lite organisk kemi, tyckte det var dags för en trip till solarieöarna nu när sommarbrännan är helt borta och så har jag sprungit en runda! Har dessutom äntligen städat rummet så nu ser jag golvet där med!
 
Med andra ord är jag idag lite rikare, lite smartare, lite brunare, lite snabbare (hade varit smalare också om jag inte hade käkat godis till frukost haha ånej) och har ett mycket finare rum än igår! Det tackar jag mig själv för redan nu iallafall!
 
Det enda motsägande i det här är att jag troligen inte kommer tacka mig själv när jag är gammal och har hudcancer p.g.a. solariet (tur att jag gör det så sällan iallafall).
 
Så här ser mitt rum ut nu, lär ju inte göra det inom ett par dagar dock..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0