London calling

 
 
Jag och mamma pratade om att vi var sugna på att åka iväg tidigare idag, och sedan såg vi att SAS hade jättebilliga resor om man bokade senast den 1 oktober! Vi fick ett spontant ryck och bokade direkt en resa till London efter nyår!! Det blir som en ersättning för julklappar! Ser fram emot det så sjukt mycket, finns inget roligare än att shoppa med henne då vi (oftast) har samma stil och storlek!
 
Sist jag var i London (enda gången) var det med hela familjen, visst hade det varit det ultimata men varken pappa eller brorsan kunde ta ledigt. Vi shoppade, åt god mat, gick på musikal och såg sevärdigheter. Det var nog top 4 bästa resan. Kanske för att jag inte hade så höga förväntningar och kanske för att det är en sån mysig stad, men främst för att det var så jävla roligt att spendera tid med familjen. Seriöst jag tror att jag har den bästa. Kärlek till dem. Kärlek till shopping och kärlek till saker att se fram emot. Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0