Längtar

Kom in på den här bloggen av en slump och blev så sjukt sugen på att resa!! Känner nästan ångest av att ungdomen är så kort! Skulle vara gutt om man vore 21 i tre fyra år istället för ett. 21, då är man tillräckligt ung för att inte behöva ta tag i livet och tillräckligt gammal för att få gå ut i USA. Då ska jag iallafall hyra en bil med mina tjejer och åka på roadtrip genom alla fanastiska städer i Californien wiiioiooi. Orgnellt, nja, men tror att det finns en anledning till att det blivit så populärt att åka dit. Träffa nya människor, vara på stranden, festa, åka båt, shoppa, äta mat, vinna pengar, dyka, gå på spelningar osv osv. Fan vad skönt det är att ha allt det här framför sig, gäller bara att jobba jobba jobba just nu..
 
Miami
Los Angeles
Ibiza
Las Vegas
 
Åh längtar!! Jag vet att jag är ung och dum och ivrig och naiv och drömmande och allt det där, men det är jag gärna. Jag vet ju att jag kommer få uppleva det, har redan börjat spara mehehe... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0