Kan andas ut lite

Åh vad jag verkligen förtjänar att bara ligga i sängen just nu. Har varit konstant stressad i en vecka av plugg och annat, och nu är fysikprovet äntligen gjort. Inte nog med det, det gick bra också! Känns så jävla skönt.
 
Dessutom har jag världens bästa helg framför mig. Och om det inte vore nog med det så fyller jag år imorgon, vilket inte betyder så mycket mer än mat. Frukost på sängen, mat, fika, restaurang med familjen, fika o.s.v. Mer kräver jag inte, då jag inte ens har hunnit önska mig något haha... Ok ljög där, att brorsan skulle komma ner från Norge skulle vara det ultimata.. Känns fortfarande skitkonstigt att äta ute utan honom!
 
Brorsan i somras på Gröna Stugan, klassiker

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0