Ännu en dag med måsten

Hemma runt nio idag med, hoppas inte att det blir en vana.. Jag åkte iallafall till stan direkt efter skolan för att jag hade sett en kappa på Åhlens genom fönstret som verkade snygg. Det var den inte. Men jag köpte en annan, kan visa den imorgon!
 
Sedan jobbade jag tills nu, riktigt segt, roligt var det dock när en kund frågade om jag var "Vine-kändis" hahaha nae. Dessutom ska de spela in Halv 8 hos mig i den gulliga lilla livsbutiken som jag jobbar i på torsdag! Tyvärr är det inte jag som jobbar då, men kanske skulle man åka dit och *låtsas att man ska lämna nyckeln* eller *Ta en brödlimpa och gå fram till kassan och säga lite snyggt "skriv upp den här på mig" * Haha nae jag må vara kamerakåt men inte riktigt så.
 
Jag påväg till jobbet i somras. Är inte så kämpigt som det ser ut på bilden, har världens skönaste jobb, men denna bilden är från klockan 8 på midsommardagen så ah.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0