Stolt svensk

Jag bara älskar att så många svenska musikproducenter har blivit så framgångsrika, bland annat Rebecca & Fiona, Swedish House Mafia och Avicii. Visst är Rebecca & Fiona inte lika stora som de andra men dem är så jävla coola, och de är ju ändå fortfarande påväg uppåt. Till skillnad från Swedish House Mafia som "la ner" för något år sedan vilket jag inte tror en sekund på. Jag menar det är ju väldigt många som köper biljetter då de säger att det är sista showen någonsin. Jag är helt säker på att de kommer samarbeta snart igen.. Det hindrade inte mig att köpa biljett förra hösten och ja, de var jäävligt bra live, snäppet bättre än både R&F och Avicii live enligt mig. Fast vad snackar jag om de är musikgenier allihopa heja Sverige ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0