In och rösta!!

Jag vet att det var yp igår som jag bloggade om bråvalla sist men jag kan inte hjälpa det. Nu har det kommit ut en lista på artister där man kan rösta fram vilka man vill att de ska boka och jag håller på att överkoka bara efter jag har läst igenom artisterna på första bokstaven. Självklart kan de ju inte boka vem som helst bara för att de får flest röster, men med tanke på att de första artisterna de kirrade förra året var Avicii, Green Day, Rammstein (inte min kopp te men coolt som fan) och Armin van Buuren så verkar de kunna boka de flesta. Gå in och rösta HÄR.
 
 
 
Vi snackar alltså helt sjuka artister och band. De jag alldra helst vill ha där är Alicia Keyes, Azealia Banks, Axwell, Ben Howard, Beyonce (okej lär ju vara omöjligt men man kan alltid rösta), Bon Iver, Coldplay, Deadmau5, Death Cab for Cutie, Dimitri Vegas(!), Imagine Dragons, Jay-Z, John Mayer, Justin Timberlake, Kanye West, Kings of Leon, Miike Snow, The Kooks (!!), The Killers (!!!!), The xx och Timbuktu för han var så äckligt bra förra året. Ni ser, jag kan inte ens välja ut lagom många favoriter. God bless musik.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0