Jullov

Äntligen jullov!! Ska tyvärr plugga inför fysikslutprovet hela lovet men inte idag så jag är nöjd ändå! Riktigt mysig kväll igår hos Annika med nybakat surdegsbröd och te och allt. Vi körde ju som sagt presentlek och tre stycken hade lyckats köpa samma halsduk hahah, great minds think alike. Dessutom blev jag så glad över deras reaktioner när de fick den lilla överraskningen. Jag hade gjort ett litet självporträtt av alla sju. Marris fick tårar som vanligt haha.  Här är den första jag ritade av, Irma.
 
Snygging
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjuukt fin helt galet hur bra du är! Kan du inte visa alla bilderna?

Svar: Tack vad glad jag blir! Absolut de hade jag tänkt :)
Fanny Jarl

2013-12-20 @ 22:56:24

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0