Köpenhamn dag 1

 
Vi kom fram till hotellet runt två och gick direkt ut på stan för att kolla läget. Tog ca 5 min att gå till centrums centrum, så nice. Vädret sög men humöret var på topp. Riktigt jävla squad om jag får säga det själv haha.
 
Vi var alla sugna på en fet burgare och tog första bästa restaurang. Mycket ost och sås och en flaska rött till det. Och ja jag håller fortfarande på att lära mig att tycka om det.
 
Efter gick vi på urban outfitters och köpte alldeles för dyra solglasögon och sedan kände vi cravings för en riktigt god mojito, och det fick vi. En mysig cocktailbar i nyhavn hittade vi med en massa saker på väggarna och hattar och böcker och skit på hyllorna. Vi prioriterade nämligen gärna matställe efter huruvida det fanns "en jävla massa saker" överallt haha. Det ligger någon mysfaktor över det.
Sedan var det dags att gå hem till hotellet igen. Vi köpte med oss två flaskor cava, chips och lite jordgubbar. Fixade oss. Hade även en riktigt nice förfest, en sån som inte växer på träd ni vet.
 
Första stället vi drog till var Kant, mitt och alvas favoritställe i Berlin, och tog några drinkar. Det är alltid fullt där så vi fick inte ens någon sittplats men det gick la bra ändå.
 
Efter det drog vi till nästa bar, där vi träffade några killar som tipsade oss om nästa klubb som vi lyckades komma in på av en slump! Och sedan nästa bar och nästa klubb och ja så höll det på. Blir typ ledsen när jag tänker på hur mycket jag saknar det. Fan vad kul vi hade. Någon gång vid 5 traskade jag och Sara hem (de andra hade gått tidigare, länge leve nattkäk) fulla och glada. Nästa dag skriver jag om någon annan gång. Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: caroline

men åh så himla härligt!

2015-02-27 @ 02:49:11 - http://carrostyle.devote.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0