Det var en sommar som aldrig tog slut, för vi levde varenda minut

Och hur jävla kul var Sinusgalan då? Det är en årlig personalfest på mitt fina sommarjobb Sinus. Kommer till restaurangen och möts av kramar och léenden av min underbara personal. Får drinkar i baren och anonymt rösta fram årets Kock, Servis osv. Jag vann så småningen årets snygging med Isak på delad plats, inte helt fel haha! Vi fick kyckling, lax och friterad prästost till förrätt och så god torsk och alkohol så det skvätte om att. Ölbrännboll för jag gjorde mitt livs första frivarv och så krök och dans och lycka och skoj. Vet att jag har haft så kul förr men det kändes inte så just precis just då. Kände knappt någon i min personal före sommaren och är kär i dem allihopa nu. Efter det sista utgången på smmrstrand och dansade med personalen hela resten av kvällen. Vilken jävla pangkväll. Bästa jag vet att ha kul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0