Faking it

Fortfarande sjuk ja, men det gör inget för imorgon har jag min första lediga dag utan jobb eller skola på 17 dagar!!! Ska på stan med och handla lite inför köpenhamn och sedan på kårmöte! I natt har jag ÄNTLIGEN skrivit klart mitt typ 2 månaders långa ångest moment, min vetenskapliga rapport på typ 7 sidor totalt för svenska 3. Tråkigaste jag någonsin har och nåågonsin kommer att skriva. Jävligt stolt att jag dessutom skrev klart en hel debattartikel igår (den jag la upp hehe) Annars har jag som sagt bara jobbat och hängt med girlfriends. Har också börjat kolla på en ny serie från MTV som heter Faking it. Riktigt bra ändå fan.
 
Älskar att MTV's serier inte är blyga med sex och svordomar, det är ju det man lever för. Åh vad jag just där blev glad för att jag inte är en stor bloggerska som är förebild för tolvårigar och därför är tvungen att lägga till "skämt och sido" efter sånna skämt hahaha.
 
 
Iallafall, serien, jag kollar på www.tubeplus.me! Den är en aning predictable och så men av någon anledning kan jag inte sluta kolla avsnitt efter avsnitt.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0