Just nu

Stress. Igår tränade jag med cheerleadingen i totalt 6,5 timmar och idag på morgonen också. Snart måste jag vara på jobbet och jag ska packa vid 21 ikväll när jag slutat för imorgon åker jag till Berlin!!! Fick även reda på att sista chansen för mig att göra biologiprovet på 6 jävla kapitel är måndagen efter lovet, samma dag som jag kommer hem från berlin, jet lag, bakfull. Dessutom funderar jag på när jag ens ska hinna plugga? Vill typ gråta.
 
Medans jag höll på att skriva detta så kollade jag mailen där det står att jag tydligen har en vecka till på mig att plugga till provet, och jag kan kyssa mitt turhalsband igen, hahahaha älskar livet, allt löser sig alltid. 
 
Tv-tornet i Berlin! Det är en Restaurang och Bar i en kula som roterar ett helt varv per timme så att man ser ut över HELA berlin. Ska tydligen vara sjukt fint på kvällen. Brukar vara sjuka köer har jag läst men Alva köpte två biljetter till oss i födelsedagspresent till mig! Där uppe ska vi sitta på torsdagen och dricka mojitos, mmmh.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0