Ayia Napa Highlights

Gick in på Napagruppen på facebook idag, slutade med att jag kollade igenom alla (typ tusen) bilder som vi har lagt upp där. Här kommer några bilder som jag fullkomligt älskar, från stunder som jag älskar ännu mer.
 
 
En dag då det bara var jag, Klara och Matilda som pallade Nissi beach. Jag hade sovit typ en timme den natten så jag investerade i en solstol MED parasoll. Bästa beslutet ever. Låg i skuggan och försökte sova medan Klara och Matilda taggade inför kvällen.
 
Irma, jag, haffsugna, första kvällen, wingmans åt varandra. Blir inte bättre än så.
Klara och jag på partybåten, en utav veckans höjdpunkter. Det var så nostalgiskt att vara där igen ett år senare med samma båt, samma underbart klara vatten, samma bartender (han som tog bilden) och samma fnissiga klara. Kommer typ aldrig ens kunna vara på en partybåt utan henne. Hela turen (mellan typ 13 och 17) var så in i helvetes rolig.
 
 
Bästa jävla förfesten någonsin. Det var andra kvällen och alla tjejer var på ena rummets balkong. Sån jävla höjdpunkt, livet ägde. Hotellmanagern Johnny♥ kom upp pga klagomål och han ville inte ens prata med Sedde, hon som brukar vara mest förståndig och omtyckt av de vuxna hahaha glömmer aldrig. Förfester med bästisar slår alla utgångar i världen. Shit vad sant, måste tweeta.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0