Pubrundan

Imorgon är det den årliga pubrundan wäääaaeae. Kommer ihåg när jag gick i ettan och såg fulla treor strosa runt med pubrundantryck på tröjan och jag och Klara ba "Om två år är det vi hihi!!" Och nu är vi här, jahapp. Ska bli svinigt kul. Först är det förfest hos en klasskompis och sedan kommer Taran, pers och nu våran kompis från Aus, vara med hela kvällen!!!! Resten av veckan är det bara plugg som gäller, sedan är jag 100% färdig. Känns overkligt efter så många år av att ständigt få nya uppgifter innan man är färdig med dem som redan är tilldelade, och sedan låta det pågå så konstant. Snart springer jag ut, med betyg som jag är så fucking stolt över, och äntligen kan jag säkert säga att jag klarade det. Fyfan vad skönt. Jag hoppas innerligt att resten av er känner exakt samma sak.
 
 
Studenten på kagg förra året, en av 2014s absolut bästa dagar.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0