Gårdagen

Första slappdagen på riktigt länge, och jag njuter. Igår var jag på avskedsfest i Edvin, Mohammed och Isaks hus då Mohammed och Lucas ska åka norr för skolböckerna. Läkarlinjen och stadsvetenskap, riktigt häftigt. Älskar det huset och det gänget ändå. Efter det åkte vi till Bjursnäs för Qvös (Qvös är den andra stora skolan i Kalmars motsvarighet till BH-sektionen) fest med ett askul tema! Man skulle ha kommit helt fel och vi i BH och GG bestämde oss för att klä ut oss till något gemensamtså vi kom med tält, minipool, skylt och festivaloutfits. Hade fan riktigt kul alltså!
 
Åkte hem med Sara och runt 11 var jag hos min syrra som hade gjort feta brunchen och allt. Magiskt. Idag ska jag bara göra ingenting, lär bli rastlös runt 18 typ. Shit vad onödig och ointressant sista mening hahahah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0