En fet årssumé

Wow vilket jävla år jag har haft. Har upplevt så mycket, kämpat så mycket, vågat så mycket och lärt mig så mycket om världen och om mig själv. Jag vill bara fortsätta att se saker och fortsätta få vänner varje dag i resten av mitt liv känner jag just nu. Vilket jävla år. Visst har det varit jobbigt och eländigt, men det känns inte som att det skulle inspirera någon att skriva om det , så här kommer mina höjdpunkter från 2014 (tar några månader i taget):
 
 
Januari började med att jag, på min nyårsbakfylla, packade väskan och åkte till London med min mamma. Vi hade det helt underbart med shopping, mat och mys. Vi såg även min favoritfilm Dirty Dancing som musikal!! Fick även en extrem ego boost på den resan då jag märkte att Londonbor inte är blyga när det gäller att ge komplimanger till främlingar på gatan! Den resan gjorde mig taggad på att ta studenten och se var jag hamnar i världen. I januari var Tu ensam hemma, så jag sov mycket där. Pluggade åt och tränade med henne, det var helt otroligt skönt att komma iväg med henne ett tag! Jag började gå ut trots min ålder, shame on me, och var extremt mycket med min fina dåvarande pojkvän. Pluggade som ett as den månaden också, men mådde bra ändå. Skrev även på mitt jobb som "Content writer" på ett företag, money on my mind haha.
 
 
Februari började med en fet naturfest (alla naturelever från ettan till trean) ute i en fet villa i skogen, kan ju inte bli annat än extremt haha. Var på skidresa i Hestra med skolan och det starkaste minnet därifrån är när jag springer i pjäxor mot Maria som åker störtlopp ner för backen rakt in i mig för att båda ivrigt vill berätta om att KANYE och LANA blivit bokade till Bråvallafestivalen som vi sedan gick på i juni! Lyckans lycka. Snart efter det så var det alla hjärtans dag-fest med BH/GG då alla fick ta med sig var sin date. Hade fruktansvärt kul och mysigt och även alla♥dag var mysigt med pojkvännen trots att vi bara hann ses på morgonen, skulle nämligen iväg den dagen till Idre med Alva, hennes pappa och flera aandra familjer!! Visste att jag sög på skidor men åkte med ändå, och måste säga att vi hade det riktigt bra den veckan. Blev aldrig riktigt bra på skidor men vi hade det så kul i backen och i den otroligt mysiga stugan vi bodde i! Månaden avslutades med en riktigt lyckad sektionsfest, och jag vet att det låter orimligt att alla fester är lyckade.
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0