Stress

Håller på att stressa sönder. Igår hann jag knappt andas. Började 8.10, pluggade efter det, blev inkallad på möte på kåren, snabbt till sektionsfotograferingar med tre ombyten, riktigt kul var det dock! 5 min senare skulle jag vara på ett annat kårmöte i stan som höll på i 2 timmar. Efter det kom jag på att jag glömt jacka, cykel och dator på skolan så per var snäll och lät mig hänga hos honom innan cheerträningen vid halv nio. När jag kom hem vid tio så skulle jag anmäla mig till högskoleprov och SEN kom jag på att jag var hungrig. Blev två mackor som blev kalla medans jag skrev klart en engelskauppsats.
 
Det märks att allt är igång nu och allt jag önskar är en helt tom dag där jag kan plugga ikapp med fysiken. Kanske imorgon, för ikväll ska jag jobba. Men jag har ju valt allt det här så är väl bara att bita ihop. 
 
 
Nu ser jag fram emot min födelsedag, exakt en månad kvar idag. Då kommer jag vara såhär glad, förhoppningsvis såhär fixad och fräsch också. Kommer inte ihåg när jag orkade vara det sist haha...
 
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0